Sloganul

Sloganul

Mesajde andrei » Lun Sep 28, 2009 10:03 am

In functie de ce se stabileste sloganul unei afaceri? Cat de important este pentru promovarea afacerii?
andrei
 
Mesaje: 2
Membru din: Lun Sep 21, 2009 11:21 am

Re: Sloganul

Mesajde corina » Lun Sep 28, 2009 10:05 am

Cand ai in vedere un slogan pentru firma ta, tine cont de obiectivele pe care vrei sa le atingi. Sloganurile trebuie sa fie scurte si atragatoare, sa se intipareasca cu usurinta in memoria consumatorilor si, de ce nu, sa-si gaseasca loc in vocabularul lor pentru a fi utilizate in contexte similare, pentru amuzament, buna dispozitie, tocmai de aceea cele mai multe dintre ele sunt comice.
corina
 
Mesaje: 3
Membru din: Lun Sep 21, 2009 11:21 am

Re: Sloganul

Mesajde razvan » Lun Sep 28, 2009 10:07 am

Sloganul trebuie sa reprezinte o atitudine pozitiva asupra afacerii. De asemenea, in stabilirea unui slogan trebuie scos in evidenta ce anume diferentiaza afacerea respectiva de competitori.
razvan
 
Mesaje: 1
Membru din: Lun Sep 21, 2009 11:21 am

Re: Sloganul

Mesajde cristinad » Lun Sep 28, 2009 10:08 am

Pentru ca este indicat ca sloganul tau sa fie actual, gandeste-te la orientarile actuale si la noile tendinte in cadrul preferintelor consumatorilor.
cristinad
 
Mesaje: 29
Membru din: Dum Sep 20, 2009 2:21 pm

Re: Sloganul

Mesajde anna maria » Lun Sep 28, 2009 10:09 am

Plaseaza-ti sloganul peste tot. Daca decizi sa folosesti panotajul exterior pentru publicitate, prezenta sloganului tau este esentiala. Totodata, reclamele din mass-media nu trebuie sa fie lipsite de afisarea sloganului.
anna maria
 
Mesaje: 2
Membru din: Lun Sep 21, 2009 11:21 am

Re: Sloganul

Mesajde mircea » Lun Sep 28, 2009 10:16 am

Sloganul este cel de-al III-lea element de baza al identitatii brandului. Sloganul trebuie sa exprime în putine cuvinte (maxim 5) un mesaj esential. Însoteste sigla si confera acesteia un plus de originalitate. Întreaga cultura a unui brand este exprimata prin intermediul sloganului. Valorile primare, cele care au stat la baza construirii brandului sunt exprimate prin aceste cuvinte ce compun sloganul.
Fara a-i impune în mod impertiv sa gandeasca (lipseste semnul exclamarii), sugereaza doar optiunea unui mod de gandire diferit.

Sursa: http://www.topbusiness.ro
mircea
 
Mesaje: 1
Membru din: Lun Sep 21, 2009 11:21 am


Înapoi la Promovarea Afacerii

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron