Care este cea mai eficienta metoda de promovare?

Care este cea mai eficienta metoda de promovare?

Mesajde valy » Mar Sep 29, 2009 9:41 am

Sunt distribuitor exclusiv al unor produse noi pe piata romaneasca si am incercat sa le promovez prin mica publicitate, dar rezultatele intarzie sa apara. Ce metoda credeti ca ar fi cea mai eficienta pentru o astfel de situatie asa incat sa produca rezultatele asteptate?
valy
 
Mesaje: 1
Membru din: Lun Sep 21, 2009 11:21 am

Re: Care este cea mai eficienta metoda de promovare?

Mesajde raluk » Mar Sep 29, 2009 9:44 am

Este firesc ca rezultatele sa nu apara imediat de la lansarea actiunii promotionale, feed-back-ul oferit fiind resimtit pe termen mediu si lung, mai ales ca vorbim de produse care nu sunt prezente pe piata romaneasca, in acest sens fiind bine cunoscuta reticenta consumatorilor romani la nou.
raluk
 
Mesaje: 1
Membru din: Lun Sep 21, 2009 11:21 am

Re: Care este cea mai eficienta metoda de promovare?

Mesajde marian » Mar Sep 29, 2009 9:49 am

Esential este sa stabiliti cat mai bine piata tinta pentru a sti exact cui sa va adresati (cine credeti ca ar putea fi interesat de oferta dvs. de produse/servicii) fara sa irositi resursele in incercarea de a va adresa “tuturor”.
marian
 
Mesaje: 3
Membru din: Lun Sep 21, 2009 11:21 am

Re: Care este cea mai eficienta metoda de promovare?

Mesajde corina » Mar Sep 29, 2009 9:54 am

Parerea mea este ca, avand in vedere ca este un produs nou pe piata, este necesar sa oferiti cat mai multe detalii despre el, punand accentul pe avantajele pe care le ofera fata de produsele care indeplinesc functii asemanatoare ori care satisfac nevoi similare.
corina
 
Mesaje: 3
Membru din: Lun Sep 21, 2009 11:21 am

Re: Care este cea mai eficienta metoda de promovare?

Mesajde VeleanuCristina » Lun Noi 09, 2009 6:33 pm

si eu sunt de aceeasi parere cu corina...initial este necesara o campanie de informare cu privire la noul produs introdus pe piata ...si vad foarte eficienta in acest caz si proomovarea la locul vanzarii(oferte speciale, promotii, discounturi) astfel incat clientul sa se simta atras de produs chiar daca nu are macar un minim de cunostinte despre el.
VeleanuCristina
 
Mesaje: 1
Membru din: Lun Noi 09, 2009 6:23 pm


Înapoi la Promovarea Afacerii

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron