8281 tema cercetare produse si servicii hoteliere

Cercetari de Marketing

8281 tema cercetare produse si servicii hoteliere

Mesajde mihaela.bubu » Joi Mar 24, 2011 5:10 pm

Atitudini, asteptari si intentii ale clientilor fata de produsele si serviciile hotelului Rin Grand
Ultima oară modificat de mihaela.bubu pe Mie Apr 13, 2011 9:31 pm, modificat 1 dată în total.
mihaela.bubu
 
Mesaje: 3
Membru din: Joi Mar 24, 2011 5:08 pm

Re: tema cercetare produse si servicii hoteliere

Mesajde alina_tecau » Joi Mar 24, 2011 5:27 pm

Da. Astept introducerea.
alina_tecau
 
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mar 23, 2011 4:14 pm

Re: tema cercetare produse si servicii hoteliere

Mesajde mihaela.bubu » Joi Mar 31, 2011 12:32 pm

Scopul acestei cercetări este analizarea calităţii serviciilor turistice întâlnite în unităţile de cazare oferite de Rin Grand Hotel Bucuresti.
Serviciile hoteliere reprezintă un rol factor major în cota turistică a unei ţări. Începând de la condiţiile de cazare pe care le oferă şi până la modalităţile de promovare, unităţile hoteliere atrag sau, dimpotrivă, resping potenţialii turişti.
RIN Grand Hotel este amplasat în partea sudică a Bucureştiului, la 8 minute de Piaţa Unirii- Kilometrul 0 şi de centrul comercial şi istoric al oraşului. Este un hotel de 4 stele, cu o arhitectura ultra moderna, rezultatul unei investitii de 60 de milioane de euro care are nu mai puţin de 1459 de camere cu un design modern şi conditii de cazare exceptionale. Intreaga suprafata a hotelului este de 115000 de metri patrati, structurata pe doua niveluri subterane, parter si 15 niveluri supraterane, ofera o atmosfera cosmopolita, fiind ideal pentru calatorii de afaceri, precum si pentru organizarea de evenimente locale sau internationale, dar si pentru relaxare si divertisment.
Cercetarea va evidentia masura in care turistii sunt multumiti de serviciile oferite de hotelul Rin Grand, de diversitatea si calitatea acestora si totodata va reliefa motivele care ii determina sa aleaga acest hotel.
Ultima oară modificat de mihaela.bubu pe Mie Apr 13, 2011 10:44 pm, modificat 1 dată în total.
mihaela.bubu
 
Mesaje: 3
Membru din: Joi Mar 24, 2011 5:08 pm

Re: tema cercetare produse si servicii hoteliere

Mesajde alina_tecau » Joi Mar 31, 2011 4:03 pm

31.03.11, seminar.

Nu ai precizat in introducere nimic referitor la beneficiarul certcetarii.
alina_tecau
 
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mar 23, 2011 4:14 pm

Re: tema cercetare produse si servicii hoteliere

Mesajde mihaela.bubu » Joi Apr 07, 2011 4:16 pm

1) De unde ati aflat de Hotelul Rin Grand?
2) Ati mai fost cazat la Hotelul Rin Grand?
3) In ultimii 2 ani de cate ori ati fost cazat la Hotelul Rin Grand?
4) Ati fost cazat in urma unei rezervari?
5) Detaliile rezervarii dumnevoastra au fost inregistrate corect?
6) Formalitatile de cazare s-au desfasurat cu amabilitate, rapiditate si eficienta?
7) In ce perioada a anului preferati sa va cazati la Hotelul Rin Grand?
8) Care este principalul motiv pentru care ati ales sa va cazati la Hotelul Rin Grand?
9) Cate nopti ati fost cazat in medie la Hotelul Rin Grand?
10) Ce tip de camera preferati sa achizitionati ?
11) Ati gasit mereu o camera disponibila conform cererii dvs ?
12) Cat sunteti de multumit de calitatea serviciilor prestate?
13) Ati luat parte la conferinte sau evenimente organizate aici?
14) Ati fost multumit de calitatea serviciilor si a echipamentelor folosite?
15) Pregatirea salilor de conferinta/evenimente a fost corespunzatoare cu asteptarile dvs.?
16) Camera si baia au fost curate, confortabile si dotate corespunzator?
17) Calitatea mancarii si a bauturii a fost la inaltimea asteptarilor dvs.?
18) Ati accesat vreodata site-ul Hotelul Rin Grand?
19) Care sunt informatiile care va intereseaza de pe site?
20) Care este cel mai frecvent tip de turism practicat de dvs.?
21) Cum vi s-au părut serviciile oferite comparativ cu preţurile practicate in cadrul hotelului Rin Grand?
22) Cat de bine am raspuns nevoilor dvs.?
23) Ce alte servicii sau facilitati ati fi dorit sa va fie oferite in cursul sederii la hotelul Rin Grand?
24) Ati fost multumit de personalul hotelier?
25) Puteti sa indicati o persoana din cadrul echipei de care ati fost foarte multumit?
26) Daca veti reveni in Bucuresti, veti alege hotelul Rin Grand?
27) Care este domeniul in care profesati?
28) In ce interval se incadreaza venitul dvs. lunar?
29) In ce categorie de varsta va incadrati?
30) Sexul dvs.?
31) Aveti sugestii sau observatii care ne-ar putea ajuta sa faceam ca urmatoarea dvs. sedere sa fie mai placuta
mihaela.bubu
 
Mesaje: 3
Membru din: Joi Mar 24, 2011 5:08 pm


Înapoi la Cercetari de Marketing

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

cron