Pagina 1 din 1

tema cercetare - imagine BCR

MesajScris: Joi Mar 24, 2011 5:10 pm
de androsca.roxana
Asteptarile, atitudinile si opiniile clientilor brasoveni fata de produsele, serviciile si imaginea Bancii Comerciale Romane

In prezent, bancile reprezinta entitati financiare atent reglementate de stat, care influenteaza si sustin economia de piata.
Banca Comerciala Romana este principalul actor in realizarea procesului de sustinere a economiei reale, prin furnizarea de produse si servicii bancare competitive.
Principalele valori promovate de BCR sunt: integritate si profesionalism; responsabilitate sociala; servicii cu valoare adaugata pentru clienti; loialitate si dedicare; spirit de echipa si creativitate si competenta in promovarea calitatii.
Scopul efectuarii acestei cercetari il constituie studiul imaginii BCR. Se urmareste in principal sa se stabileasca masura in care clientii brasoveni apeleaza la serviciile si produsele bancii si mai ales care sunt opiniile acestora cu privire la imaginea si proiectele de responsabilitate sociala.

Intrebari
1. Cand ati utilizat ultima data serviciile Bcr?
2. Care este motivul principal pentru care apelati la produsele si serviciile Bcr?
3. Enumerati produsele si serviciile utilizate cel maI des.
4. Care este gradul de multumire fata de urmatoarele aspecte ale bancii Bcr?
5. Care credeti ca este atitudinea Bcr fata de clientii sai?