Ects 8281 Cercetare de marketing judetul Mures

Cercetari de Marketing

Ects 8281 Cercetare de marketing judetul Mures

Mesajde Adam Andreea » Joi Mar 24, 2011 5:15 pm

tema: Opinii, atitudini, comportamente ale turistilor care viziteaza judetul Mures cu privire la potentialul turistic al acestui judet
Ultima oară modificat de Adam Andreea pe Joi Apr 07, 2011 4:23 pm, modificat de 8 ori în total.
Adam Andreea
 
Mesaje: 2
Membru din: Joi Mar 24, 2011 5:10 pm

Re: Cercetare de marketing judetul Mures

Mesajde alina_tecau » Joi Mar 24, 2011 5:27 pm

poate ca ar fi mai bine"... Potentialul turisic al acestui judet" ca sa nu repeti "Mures".
alina_tecau
 
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mar 23, 2011 4:14 pm

Ects 8281 Cercetare de marketing judetul Mures

Mesajde Adam Andreea » Joi Apr 07, 2011 4:14 pm

tema: Opinii, atitudini, comportamente ale turistilor care viziteaza judetul Mures cu privire la potentialul turistic al acestui judet
Introducere
Scopul acestei cercetari este de ai identifica comportamentul turistilor care viziteaza judetul Mures cu privire la potentialul turistic al judetului deoarece potenţialul turistic are un rol important în dezvoltarea şi diversificarea activităţilor turistice. De aceea a apărut necesitatea stabilirii unor criterii de clasificare a atracţiilor turistice.
Calitatea patrimoniului antropic deţinut de judetul Mures stă la baza activităţilor, inclusiv a celor turistice, făcându-l inseparabil de fenomenul turistic. Varietatea mediului antropic, calitatea şi aspectul său estetic, constituie resurse de bază pentru turism, în lumea de azi, tot mai omogenizată prin procesul globalizării economiei. Între cadrul antropic şi diferitele forme de turism există relaţii reciproce complexe, de interdependenţă.
Totodată turismul poate reprezenta un mijloc de educaţie, de lărgire a orizontului de cunoaştere şi chiar de ridicare a nivelului de instruire cât şi de satisfacere a unor nervi psihici şi sociali prietenie, asociere, demnitate, respect. Turismul îndeplineşte şi anumite funcţii în procesul de formare a personalităţii turistului, mai ales în cazul tinerilor.
Aflarea în timp util a problemelor ce vizează turismul, cunoaşterea comportamentului turiştilor şi identificarea modificărilor acestuia necesită cercetarea pieţei turistice.Prezentul studiu încearcă să identifice acestea precum şi interesul pentru turism şi evoluţia sa în ultimii ani.
Punctul de plecare în demararea acestui studiu îl constituie stabilirea obiectivelor de îndeplinit. Astfel se definesc următoarele obiective de cercetare:

• evoluţia turismului în ultimii ani
• identificarea categoriilor de vârstă şi categoriilor sociale care practică turismul
• evidenţierea motivelor pentru care turiştii aleg judeţul Mures ca obiectiv turistic
• determinarea frecvenţei de vizitare a judeţului Mures
• determinarea ponderii turiştilor în funcţie de sezon şi identificarea zonei de atractie maximă
• eficienţa promovării obiectivelor turistice şi identificarea surselor de informare
• părerea turiştilor faţă de serviciile turistice din judeţul Mures
• sugestii cu privire la îmbunătăţirea serviciilor turistice în judeţul Mures
Adam Andreea
 
Mesaje: 2
Membru din: Joi Mar 24, 2011 5:10 pm


Înapoi la Cercetari de Marketing

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron