de Andrei Deicu » Joi Apr 07, 2011 3:57 pm
Tema cercetarii de marketing este Opinii, atitudini si comportamente ale turistilor cu privire la calitatea serviciilor hoteliere oferite in statiunea Predeal
In aceasta cercetare se urmareste analiza opiniilor, atitudinilor si comportamentului turistilor care viziteaza statiunea Predeal cu privire la serviciile hoteliere oferite in aceasta statiune.
Cercetarea este interesanta prin faptul că staţiunea Predeal este una din staţiunile montane cele mai importante ale României, mai ales pentru practicarea sporturilor de iarnă, schiul în special, dispunând de foarte multe partii, dar şi pentru peisaje, trasee montane şi baza tehnico-materială de care dispune. Pe baza rezultatelor obţinute în urma cercetării, putem afla care sunt punctele forte şi punctele slabe în opinia intervievaţilor asupra calitatii serviciilor turistice oferite în staţiunea respectivă.
Sectorul privat hotelier din Braşov a înregistrat o dezvoltare şi modernizare, astfel, reunind tradiţia de mai multe secole a ospitalităţii cu restricţiile unei gestiuni performante. Serviciile turistice reprezintă un sector în dezvoltare şi au mare importanţă pentru economia judetului Braşov, iar studiul opiniilor turiştilor este relevant în vederea identificării problemelor legate de serviciile de cazare şi agrement şi îmbunătătirii lor şi atrageri cât mai multor clienţi.