CMK ECTS 8283 Gradul de satisfactie al clientilor H. ALD

Cercetari de Marketing

CMK ECTS 8283 Gradul de satisfactie al clientilor H. ALD

Mesajde Anca Zota » Vin Mar 25, 2011 11:00 am

Zota Anca - ECTS 8283
Cercetare cu tema: "Atitudini si opinii ale clientilor hotelului "Acasa la Dracula" cu privire la desfasurarea si calitatea evenimentului la care acestia au participat."
Ultima oară modificat de Anca Zota pe Vin Apr 01, 2011 10:36 am, modificat 1 dată în total.
Anca Zota
 
Mesaje: 3
Membru din: Vin Mar 25, 2011 10:56 am

Re: Gradul de satisfactie al clientilor Hot. "Acasa la Dracula"

Mesajde Anca Zota » Vin Mar 25, 2011 11:55 am

1. La ce tip de eveniment ati luat parte?
□ Nunta
□ Botez
□ Reuniune
□ Aniversare
□ Altul. Care anume? ……..

2. Cum ati aflat despre hotelul si restaurantul “Acasa la Dracula”?
□ Pliante si brosuri
□ Internet
□ Rude, prieteni, cunostinte
□ Reviste
□ Altele. Care anume? ...........

3. Care sunt motivele pentru care ati ales serviciile restaurantului „Acasa la Dracula”?
□ Renume
□ Ambianta
□ Arhitectura
□ Pret
□ Amplasare

4. Cat de multumit sunteti de serviciile restaurantului „Acasa la Dracula”?
–––––– –––––– –––––– –––––– –––––––
F. multumit Multumit Nici mult. Nemultumit Total nemultumit
Nici nemult.

5. Ce considerati ca ar trebui imbunatatit la serviciile restaurantului? ...........................................................................................................................................

6. Cum caracterizati personalul restaurantului „Acasa la Dracula”?
□ Amabilitate
□ Promptitudine
□ Seriozitate
□ Profesionalist
□ Altele. Care anume? .................

7. In ce masura sunteti satisfacuti de personalul restaurantului „Acasa la Dracula”?
–––––– –––––– –––––– –––––– –––––––
Foarte satisfacut Satisfacut Nici satisfacut Nesatisfacut Total nesatisfacut
Nici nesatisfacut

8. Va rugam sa va exprimati opinia cu privire la urmatoarea afirmatie:

„Hotelul Acasa la Dracula are ca si caracteristica principala si determinanta arhitectura”
–––––– –––––– –––––– ––––––– ––––––––
Acord total Acord Nici acord Dezacord Dezacord total
Nici dezacord


9. Cum apreciati calitatea preparatelor servite in cadrul restaurantului „Acasa la Dracula”?
□ A fost conform asteptarilor dvs.
□ A fost sub asteptarilor dvs.
□ A depasit asteptarile dvs.

10. Cat de satisfacut sunteti de modalitatea de organizare a evenimentului la care ati luat parte?
–––––– –––––– –––––– –––––– –––––––
Foarte satisfacut Satisfacut Nici satisfacut Nesatisfacut Total nesatisfacut
Nici nesatisfacut

11. Acordati note de la 1 la 5 (1 putin important, 5 foarte important) urmatoarelor caracteristici in functie de importanta acestora pentru dvs.

Foarte important Important Nici important
Nici neimportant Neimportant Deloc important
Arhitectura 5 4 3 2 1
Animatie 5 4 3 2 1
Ambianta 5 4 3 2 1
Anca Zota
 
Mesaje: 3
Membru din: Vin Mar 25, 2011 10:56 am

Re: Gradul de satisfactie al clientilor Hot. "Acasa la Dracula"

Mesajde alina_tecau » Vin Mar 25, 2011 12:03 pm

Ar trebui formulata o introducere.
Va trebui sa utilizezi mai multe tipuri de scale.
alina_tecau
 
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mar 23, 2011 4:14 pm

Introducere chestionar

Mesajde Anca Zota » Vin Apr 01, 2011 10:37 am

Buna ziua, numele meu este Anca Zota, sunt studenta la Universitatea Transilvania din Brasov, Facultatea de Stiinte Economice, specializarea Economia comertului, turismului si serviciilor si doresc sa realizez o cercetare de marketing cu privire la gradul de satisfactie al clienilor hotelului Acasa la Dracula.
Va rugam sa aveti amabilitatea sa raspundeti la urmatorul chestionar si va asiguram ca raspunsurile dumneavoastra vor ramane strict confidentiale.
Anca Zota
 
Mesaje: 3
Membru din: Vin Mar 25, 2011 10:56 am

Re: CMK ECTS 8283 Gradul de satisfactie al clientilor H. ALD

Mesajde alina_tecau » Vin Apr 01, 2011 10:40 am

01.04. seminar
A putea sa adugi "raspunsurile dvs.sunt foarte importante pentu aceasta cercetare si..."
alina_tecau
 
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mar 23, 2011 4:14 pm


Înapoi la Cercetari de Marketing

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

cron