8283 Cerce privind migrarea clientilor de echipamente HORECA

Cercetari de Marketing

8283 Cerce privind migrarea clientilor de echipamente HORECA

Mesajde Rosca » Vin Mar 25, 2011 11:45 am

Comportamente, atitudini si opinii ale agentilor economici din domeniul turismului din Brasov cu privire la furnizorii de echipamente HORECA are activeaza pe piata brasoveana.

Datorita faptului ca o parte dintre agentii economici activi pe piata turistica brasoveana aleg in ultima perioada serviciile si produsele firmei Nelsand, aceasta lucrare doreste sa afle raspunsul la intrebarea: Care este motivul migratiei clientilor furnizorilor Maxigel si Bilancia catre Nelsand S.A.?" Nelsand S.A. este beneficiarul acestei cercetari realizate la nivelul judetului Brasov, aceasta cercetare furnizand rezultate si raspunsuri cautate de catre firma in cauza pentru a determina modalitatea de a pastra ritmul de acaparare a pietei si de a-si pastra actualii clienti. Pe piata brasoveana destinata distributiei de echipamente HORECA se afla in concurenta directa 3 competitori: Nelsand(cel autohton), Bilancia si Maxigel. Fiind un oras cu un flux relativ mare de turisti anual, aceasta piata se dovedeste a fi una de mare valoare pentru acesti distribuitori. Avantajul de a avea conditii naturale pentru turism pe intreaga durata a sezonului rece cat si cat pe durata verii, se concretizeaza si printr-un numar mare de facilitati turistice -hoteluri si resturante- care se cer a fi dotate, fiecare dupa segmentul de clienti pe care il vizeaza, cu echipamente mai mult sau mai putin costisitoare. Subiectul principal al acestei cercetari este acela de a stabili motivul si motivatia clientilor acestei piete, de a apela din ce in ce mai mult la produsele si serviciile furnizorului Nelsand S.A. Cercetarea va fi realizata pe un esantion reprezentativ din cadrul clientilor celor trei furnizori.
1. De cat timp activati pe piata turistica brasoveana?

2. In acest timp, ati apelat la unul dintre urmatorii furnizori: Nelsand, Maxigel, Bilancia?

3. Daca raspunsul d-voastra la intrebarea 2 este da, atunci mentionati care dintre acestia v-au fost furnizor. In caz contrar, treceti in casuta alaturat numele furnizorului d-voastra.

4. Cat de multumit sunteti de echipamentele deja achizitionate de la cei urmatorii furnizori: Nelsand, Maxigel, Bilancia.

foarte multumit multumit nici nici nemultumit total nemultumit
Nelsand: _______ _______ _______ _______ _______
Maxigel: _______ _______ _______ _______ _______
Bilancia: _______ _______ _______ _______ _______

5.Cat de multumit sunteti de serviciile de mentenanta puse la dispozitie de catre urmatorii furnizori: Nelsand, Maxigel, Bilancia.

foarte multumit multumit nici nici nemultumit total nemultumit
Nelsand: _______ _______ _______ _______ _______
Maxigel: _______ _______ _______ _______ _______
Bilancia: _______ _______ _______ _______ _______


6. Cat de multumit ati fost de timpul de livrare al celor 3 furnizori?

7. Care este intervalul de timp la care sunteti nevoit sa apelati la service?

8. Sunteti multumit de perioada de garantie care este acordata?

9. La ce interval de timp sunteti nevoit sa schimbati garnitura sau echipamentul achizitionat?

10. Care este motivul pentru care ati schimbat echipamentul ultima oara?

11. Business-ul pe care il detineti este : hotel, restaurant, cantina, bar, pizzerie, bistro...altul...care?

12. In ce clasa considerati localul d-voastra din punct de vedere al preturilor?

13. Faceti o legatura intre preturile afisate de dumneavoastra si pretul echipamentelor achizitionate?

14.Ordonati urmatoarele marci de echipamente Horeca in functie de preferintele dumneavoastra. Asociati numarul 1 pentru marca de pe locul 1, numarul 2 pentru marca de pe locul 2, pana la numarul 7, asociat marcii de pe locul 7 in preferintele dumneavoastra.

-Fimar
-Forcar
-Pintinox
-May KG
-Hendi
-Pizza Group
-Tecnosteel

15. Care este tara de origine a majoritatii echipamentelor pe care le detineti?
americane,
europene,
asiatice


16. Care este motivul pentru care ati ales echipamentul mai sus mentionat?

garantie, material.....

17. Ati incercat pana in acest moment mai multe tipuri de echipamente, diferentiate din punct de vedere calitativ?

18. Daca raspunsul dumneavoastra la intrebare 17 a fost da, va rugam marcati cu x care dintre acestea le-arti folosit. Daca nu treceti la intrebarea 19.x(paranteza cu raspuns)

19. Ce parere aveti despre produsele de origine europeana din punct de vedere al raportului calitate pret?

20. Ati achizitionat echipamente de origine europeana?

21. Daca nu ati achizitionat, care este motivul care v-a retinut?

22. Va rugam sa va exprimati opinia in legatura cu urmatoarea afirmatie:"Echipamentele Horeca importate din China sunt mai slabe calitativ, dar compenseaza prin pretul scazut, si deci sunt mai eficiente din punct de vedere financiar"

acord total acord nici nici dezacord dezacord total
_______ ______ _______ _______ _______

23.Sunteti client al Nelsand?(Nu- intrebarea 26)

24. Daca da, de cand?

25. Daca sunteti client de mai putin de 2 ani, care este motivul pentru care ati apelat la Nelsand? (cei peste 2 ani trec la intrebarea 25)

25. Sunteti multumit de serviciile si produsele oferite de firma Nelsand?

26. Intentionati sa intrati in contact cu Nelsand?

27. Care ar fi motivul determinarii trecerii la Nelsand?
Ultima oară modificat de Rosca pe Joi Apr 14, 2011 3:55 pm, modificat de 9 ori în total.
Rosca
 
Mesaje: 1
Membru din: Vin Mar 25, 2011 10:59 am

Re: Distribuitori Echipamente HORECA

Mesajde alina_tecau » Vin Mar 25, 2011 12:05 pm

Te rog sa completezi mesajul cu titlul temei.
alina_tecau
 
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mar 23, 2011 4:14 pm

Re: 8283 Cerce privind migrarea clientilor de echipamente HORECA

Mesajde alina_tecau » Joi Apr 07, 2011 4:03 pm

07.04 seminar
Te rog sa finalizezi chestionarul avand in vedere observatiile din clasa.
alina_tecau
 
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mar 23, 2011 4:14 pm


Înapoi la Cercetari de Marketing

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron