CEMK- Danone

Cercetari de Marketing

CEMK- Danone

Mesajde savatine » Vin Mar 25, 2011 12:45 pm

comportament opinii si atitudini ale brasovenilor cu privire la produsele lactate
savatine
 
Mesaje: 2
Membru din: Vin Mar 25, 2011 12:39 pm

Re: CEMK- Danone

Mesajde alina_tecau » Vin Mar 25, 2011 12:56 pm

Sugestie: consumul produselor lactate
alina_tecau
 
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mar 23, 2011 4:14 pm

Re: CEMK- Danone

Mesajde savatine » Vin Mar 25, 2011 1:49 pm

Introducere

Danone este un grup francez care a devenit de referinta mondiala. Are o pozitie de lider pentru cele 3 categorii de produse pe care le produce:
o Nr.1 in lactate proaspete – DANONE
o Nr.1 in biscuiti – LU
o Nr.2 in ape minerale – EVIAN
Danone, lider mondial în domeniul produselor lactate proaspete, a intrat pe piaţa românească în 1997, iniţial cu produse importate. În urma unei investiţii de 15 milioane $ în retehnologizarea fabricii preluate de la Mioriţa în 1998, în aprilie 1999 a început producţia proprie. Potrivit studiului dat publicităţii de Land O’ Lakes România, Danone se bucură astăzi de cea mai mare recunoaştere a mărcii în rândul consumatorilor şi este şi cea mai cumpărată marcă.
Produsele beneficiază de suport promoţional în mass-media (radio, TV, reviste) şi de susţinere la punctele de vânzare (postere, etichete de raft, autocolante). În magazine produsele sunt etalate în frigidere personalizate.
Pe parcursul celor 14 ani de activitate s-au inregistrat si perioade mai putin bune, au iesit in evidenta anumite deficiente, unele dintre acestea in stransa legatura cu caracteristicile pietei din Romania.
Scopul acestei cercetari este de a studia imaginea produselor “Danone”, in vederea cresterii nivelului vanzarilor si imbunatatirea imaginii firmei, in conditiile cresterii concurentei pe acest segment de piata.
Publicitatea are o influenta puternic pozitiva in determinarea consumului acestei marci de lactate. Influenta veniturilor este redusa. Motivele de necumparare sunt: fidelitatea fata de alte marci. În această cercetare se pleacă de la premisa că fiecare persoană care a cumpărat cel puţin un produs Danone, şi-a format deja o părere despre produsele şi imaginea firmei şi poate să şi-o exprime clar şi concis. Această ipoteză este susţinută şi de faptul că firma Danone este cunoscută la nivel naţional.
savatine
 
Mesaje: 2
Membru din: Vin Mar 25, 2011 12:39 pm

Re: CEMK- Danone

Mesajde alina_tecau » Joi Mar 31, 2011 4:11 pm

Insisti foarte mult pe descrierea firmei. In aceasta introducere ne intereseaza mai mult aspecte strict legate de cercetare: beneficiari, metode utilizata, motive, scop. Nu spun ca n-ai atins in totalitate aceste aspecte si doar ca ai instat f. mult asupra descrierii firmei.
alina_tecau
 
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mar 23, 2011 4:14 pm


Înapoi la Cercetari de Marketing

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron