Gr8282-Cercetare de marketing privind turismul de evenimente

Cercetari de Marketing

Gr8282-Cercetare de marketing privind turismul de evenimente

Mesajde sorinapirvu » Vin Mar 25, 2011 12:57 pm

Tema: Atitudini, opinii şi intenţii ale clienţilor Club Vila Bran în ceea ce priveşte participarea la evenimentele organizate în cadrul Club Vila Bran.
Ultima oară modificat de sorinapirvu pe Vin Apr 01, 2011 11:37 am, modificat 1 dată în total.
sorinapirvu
 
Mesaje: 4
Membru din: Vin Mar 25, 2011 12:40 pm

Re: Cercetare de marketing privind turismul de evenimente

Mesajde alina_tecau » Vin Mar 25, 2011 12:59 pm

poate ar fi mai potrivit " ... organizate in aceasta unitate "
alina_tecau
 
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mar 23, 2011 4:14 pm

Re: Cercetare de marketing privind turismul de evenimente

Mesajde sorinapirvu » Vin Mar 25, 2011 1:47 pm

INTRODUCERE
Tema cercetării de maketing este: “Atitudini, opinii şi intenţii ale clienţilor Club Vila Bran în ceea ce priveşte participarea la evenimetele organizate în această unitate”. Prin această cercetare vreau să identific intenţiile de participare a clienţilor la evenimentele organizate în cadrul unităţii, să identific preferinţele cu privire la acestea şi eventuale impresii ale participanţilor.
Obiectivul principal al cercetării este descoperirea principalelor inconveniente trasate de clienţii Club Vila Bran cu privire la evenimentele ce se desfăşoară aici, dar şi alte probleme şi observaţii care sunt aduse celorlalte servicii prestate aici (serviciul de cazare, serviciul de alimentaţie, agrement). Această cercetare va ajuta prestatorul de servicii în viitoarele proiecte de dezvoltare a turismului de evenimente.
sorinapirvu
 
Mesaje: 4
Membru din: Vin Mar 25, 2011 12:40 pm

Re: Cercetare de marketing privind turismul de evenimente

Mesajde alina_tecau » Joi Mar 31, 2011 4:13 pm

31.03.11, seminar
Ar trebui adaugate cateva elemente cu privire la alegerea metodei de cercetare.
alina_tecau
 
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mar 23, 2011 4:14 pm

Re: Gr8282-Cercetare de marketing privind turismul de evenimente

Mesajde sorinapirvu » Vin Apr 01, 2011 12:24 pm

Voi folosi pentru această cercetare de marketing metoda anchetei pe bază de sondaj.
sorinapirvu
 
Mesaje: 4
Membru din: Vin Mar 25, 2011 12:40 pm

Re: Gr8282-Cercetare de marketing privind turismul de evenimente

Mesajde alina_tecau » Vin Apr 01, 2011 12:30 pm

01.04 seminar
Bine
alina_tecau
 
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mar 23, 2011 4:14 pm

Re: Gr8282-Cercetare de marketing privind turismul de evenimente

Mesajde sorinapirvu » Vin Apr 01, 2011 12:48 pm

Ipoteze generale
1. Evenimentele organizate la Club Vila Bran atrage în general turiști români.
2. O mare parte a clienților Club Vila Bran optează pentru sejururi ce au în componență un anumit eveniment important.
3. Turiștii străini ai Club Vila Bran sunt în general clienții fideli.
4. În general clienții Club Vila Bran sunt mulțumiți de serviciile de cazare și alimentație oferite aici.
5. Un procent redus de clienți au nemulțumiri în ceea ce privește serviciul de cazare.
6. Serviciul de alimentație este în general cel mai apreciat de clienții Club Vila Bran.
7. O mare parte a clienților Club Vila Bran consideră că destinația este potrivită pentru familiile cu copii.
8. Clienții Club Vila Bran optează în general pentru sejururi complete, adică sejururi ce includ cazare, masă și oportunitatea participării la evenimente.
9. Clienții Club Vila Bran participă într-un număr semnificativ la programele ce se desfășoară în cadrul evenimentelor (concursuri, tombole).

Ipoteze statistice
H0: Evenimentele organizate la Club Vila Bran atrage un număr mare de turiști români.
H1: Evenimentele organizate la Club Vila Bran atrage un număr redus de turiști români.
H0: Cel puțin 80% din clienții Club Vila Bran optează pentru sejururi ce au în componență un anumit evenimet important.
H1: Mai puțin de 80% din clienții Club Vila Bran optează pentru sejururi ce au în componență un anumit evenimet important.
H0: Cel mult de 10% din clienții Club Vila Bran sunt nemulțumiți de serviciul de cazare.
H1: Mai mult de 10% din clienții Club Vila Bran sunt nemulțumiți de serviciul de cazare.
H0: Cel puțin 90% din clienții Club Vila Bran apreciază în mod special preparatele pe care le oferă restaurantul.
H1: Mai puțin de 90% din clienții Club Vila Bran apreciază în mod special preparatele pe care le oferă restaurantul.
H0: Cel puțin 80% din clienții Club Vila Bran participă la programele ce se desfășoară în cadrul evenimentelor (concursuri, tombole).
H1: Mai puțin de 80% din clienții Club Vila Bran participă la programele ce se desfășoară în cadrul evenimentelor (concursuri, tombole).
sorinapirvu
 
Mesaje: 4
Membru din: Vin Mar 25, 2011 12:40 pm


Înapoi la Cercetari de Marketing

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron