CEMK-Atitudinile, Opiniile si Comportamentele Brasovenilor F

Cercetari de Marketing

CEMK-Atitudinile, Opiniile si Comportamentele Brasovenilor F

Mesajde bokor emilia » Vin Mar 25, 2011 1:19 pm

CEMK-Atitudinile, Opiniile si Comportamentele Brasovenilor Fata de Produsele Fast Food
bokor emilia
 
Mesaje: 5
Membru din: Vin Mar 25, 2011 12:43 pm

Re: CEMK-Atitudinile, Opiniile si Comportamentele Brasovenilor F

Mesajde alina_tecau » Vin Mar 25, 2011 1:27 pm

da
alina_tecau
 
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mar 23, 2011 4:14 pm

Re: CEMK-Atitudinile, Opiniile si Comportamentele Brasovenilor F

Mesajde bokor emilia » Vin Mar 25, 2011 9:33 pm

Aceasta cercetare are ca scop aflarea opiniilor şi atitudinilor asupra restaurantului de tip fast food McDonald’s, în condiţiile în care se vorbeşte tot mai mult despre o hrană sănătoasă şi este tot mai mult criticată hrana de tip fast food, considerată nesănătoasă, în privinţa căreia multe persoane au o suspiciune. Majoritatea oamenilor sunt convinşi că produsele fast food conţin un număr mare de calori, fapt ce îi determină să nu consume aceste produse şi, astfel, restaurantul de tip fast food ajunge să îşi creeze încet o imagine negativă asupra ofertei de produse, ce se află la dispoziţia clienţilor.
Produsele fast food se bucură de o apreciere şi un prestigiu mai mare în rândul segmentului tânăr al populaţiei din Braşov decât în rândul altor segmente ale populaţiei braşovene.
Mâncarea de la fast food este preferată de braşoveni în detrimentul ofertei de mâncare din restaurante, datorită preţurilor mai accesibile ale produselor şi datorită rapidităţii cu care sunt serviţi la acest restaurant.
bokor emilia
 
Mesaje: 5
Membru din: Vin Mar 25, 2011 12:43 pm

Re: CEMK-Atitudinile, Opiniile si Comportamentele Brasovenilor F

Mesajde alina_tecau » Joi Mar 31, 2011 4:07 pm

31.03.11, seminar
Nu am inteles cine va beneficia de rezultatele cercetarii tale.
alina_tecau
 
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mar 23, 2011 4:14 pm

Re: CEMK-Atitudinile, Opiniile si Comportamentele Brasovenilor F

Mesajde bokor emilia » Joi Mar 31, 2011 4:38 pm

Cercetarea este realizată cu scopul de a se afla opiniile, atitudinile şi comportamentele braşovenilor în ceea ce priveşte consumul de produse fast food de la McDonald’s. Astfel, populaţia cercetată este reprezentată de persoanele din oraşul Braşov care au vârsta de peste 15 ani. Populaţia cercetată este alcătuită atât din persoane de sex feminin, cât şi din persoane de sex masculin. Judeţul Braşov are în componenţa sa 4 municipii, 10 oraşe şi 48 de comune. Mărimea populaţiei oraşului Braşov este de 281.375 de locuitori, dintre care numărul celor cu vârsta de peste 15 ani este de 191.257 de locuitori.
bokor emilia
 
Mesaje: 5
Membru din: Vin Mar 25, 2011 12:43 pm

Re: CEMK-Atitudinile, Opiniile si Comportamentele Brasovenilor F

Mesajde alina_tecau » Joi Mar 31, 2011 4:41 pm

31.03. seminar
Ei sunt beneficiarii cercetarii sau subiectii ?
alina_tecau
 
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mar 23, 2011 4:14 pm

Re: CEMK-Atitudinile, Opiniile si Comportamentele Brasovenilor F

Mesajde bokor emilia » Joi Mar 31, 2011 4:47 pm

beneficiarii sunt cei de la McDonald’s pentru ca o sa afle parerea brasovenilor despre produsele lor.
bokor emilia
 
Mesaje: 5
Membru din: Vin Mar 25, 2011 12:43 pm

Re: CEMK-Atitudinile, Opiniile si Comportamentele Brasovenilor F

Mesajde bokor emilia » Joi Mar 31, 2011 4:55 pm

1. Sunteţi consumator de produse fast food?
2. Cât de importante sunt produsele fast food în alimentaţia dumneavoastră?
3. În cazul în care aţi frecventat măcar o dată următoarele restaurante de tip fast food, vă rugăm să le ordonaţi după preferinţa dumneavoastră.
4. Cum aţi aflat despre restaurantul McDonald’s?
5. Aţi consumat vreodată produse de la McDonald’s?

6. Pe ansamblu, care este opinia dumneavoastră despre imaginea restaurantului McDonald’s?
7. Cât de des consumaţi produse de la McDonald’s?
8. Ce sumă alocaţi lun Cât de mulţumit sunteţi de următoarele aspecte legate de produsele fast food de la McDonald’s? dar pentru aceste produse?
9. De obicei, unde consumaţi produsele de la McDonald’s?
10. Ce carne preferaţi pentru produsele fast food?
11. Care sunt motivele pentru care preferaţi să nu consumaţi produse fast food de la McDonald’s?
12. Cumpăraţi la pachet produse de la acest fast food?
bokor emilia
 
Mesaje: 5
Membru din: Vin Mar 25, 2011 12:43 pm


Înapoi la Cercetari de Marketing

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron