8281.CEMK opinia clientiilor privind serviciile grupului OMV

Cercetari de Marketing

8281.CEMK opinia clientiilor privind serviciile grupului OMV

Mesajde Burcea.Alexandru » Joi Mar 31, 2011 3:35 pm

Tema:Atitudinile,opiniile si asteptarile clientiilor brasoveni privind serviciile oferite de grupul OMV Romania

''OMV'' este cea mai mare companie austriacă din domeniul producției si rafinării petrolului și operării de stații de benzină.
Este de asemenea cel mai mare grup petrolier din Europa Centrală activând în 12 țări în domeniile de Rafinare și Marketing și în 17 țări pe patru continente în domeniul de Explorare și Producție
''OMV'' este o companie publică, fondată în 1956, și își are sediul în Viena.
Pe data de 23 iulie 2004, OMV a achiziționat 51% din acțiunile Petrom. Tranzacția a fost încheiată în decembrie 2004 prin preluarea a 33,34% din Petrom in schimbul sumei de 730 mil.euro
Serviciile oferite in cadrul statiilor de benzine au rolul de a atrage,de a pastra si de a fideliza clientii,prin calitatea oferita si prin interesul acordat fiecarui client in parte.
Scopul acestei cercetări este analizarea calităţii serviciilor,opiniile si asteptarile clientiilor statiilor de carburant apartinand grupului OMV.


1.Ati mai beneficiat pana acum de serviciile oferite de grupul OMV?
2.cat de des beneficiati de aceste servicii?
3.va puteti declara "multumit" sau "nemultumit" cu privire la aceste servicii?
4.ati intampinat pana acum dificultati la alimentarea autoturismului in aceste statii?
5.Ati gasit pistoalele pompelor murdare?
6.Ati gasit pistoalele pompelor cu urme de benzine?
7.Ati gasit insulele din jurul pompelor curate ,uscate,fara riscuri de alunecare?
8.Ati gasit galetiile destinate spalarii parbrizelor continand apa murdara,contaminata?
9.Ati gasit racletele utilizate in spalarea parbrizului rupte,in stare proasta?
10.De obicei sunteti intampinat de catre un angajat al statiei pentru a va ajuta la alimentarea autoturismului?
11.De obicei sunteti intampinat de un angajat al statiei pentru a va ajuta cu curatarea parbrizului,verificarea presiunii in pneuri sau verificarea nivelului uleiului?
Ultima oară modificat de Burcea.Alexandru pe Joi Mar 31, 2011 4:40 pm, modificat de 5 ori în total.
Burcea.Alexandru
 
Mesaje: 1
Membru din: Joi Mar 31, 2011 3:22 pm

Re: CEMK opinia clientiilor privind serviciile grupului OMV

Mesajde alina_tecau » Joi Mar 31, 2011 3:55 pm

31.03.11, seminar

poate ar fi mai potrivit " serviciile oferite de grupul OMV"
alina_tecau
 
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mar 23, 2011 4:14 pm


Înapoi la Cercetari de Marketing

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron