ECTS 8281 relansarea unei statiuni turistice

Cercetari de Marketing

ECTS 8281 relansarea unei statiuni turistice

Mesajde artan adrian » Joi Mar 31, 2011 3:39 pm

Comportamente, atitudini si opinii ale turistilor cu privire la potentialul turistic al statiunii Slanic Moldova.

Introducere:
Aceasta statiune s-a facut cunoscuta in special dupa al doilea razboi mondial cand au aparut constructii in stil modern dar care se imbina armonios cu celelalte cladiri.In ultimii 7 ani aceasta statiune a intrat parca intr un con de umbra. Spatiile de cazare erau vandute, revandute, retrocedate, lasate in paragina, managament defectuos, orgolii si interese politice, fonduri blocate. Cativa intreprinzatori nu au tinut seama de aceste lucruri si au investit in continuare, acest lucru fiind de bun augur. Aceasta cercetare se adreseaza turistilor care au vizitat statiunea Slanic Moldova cel putin o data. Cercetarea realizata ar putea folosi agentiilor de turism dar si touroperatorilor pentru a afla daca turistii sunt inca interesati de aceasta statiune astfel incat beneficiarii acestei cercetari sa conceapa pachete turistice. In aceasta cercetare incerc sa aflu daca intradevar statiunea si-a recapatat imaginea de alta data sau este in continuare intr-o pasa proasta.
Ultima oară modificat de artan adrian pe Joi Apr 14, 2011 3:58 pm, modificat de 3 ori în total.
artan adrian
 
Mesaje: 2
Membru din: Joi Mar 31, 2011 10:10 am

Re: tema cercetare relansarea unei statiuni turistice

Mesajde alina_tecau » Joi Mar 31, 2011 3:51 pm

31.03.11, seminar
Ai putea adopta si varianta " cu privire la potentialul turistic al statiunii .."
alina_tecau
 
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mar 23, 2011 4:14 pm

ECTS 8281 relansarea unei statiuni turistice

Mesajde artan adrian » Joi Apr 07, 2011 3:19 pm

Comportamente, atitudini si opinii ale turistilor cu privire la potentialul turistic al statiunii Slanic Moldova.

Introducere:
Aceasta statiune s-a facut cunoscuta in special dupa al doilea razboi mondial cand au aparut constructii in stil modern dar care se imbina armonios cu celelalte cladiri.In ultimii 7 ani aceasta statiune a intrat parca intr un con de umbra. Spatiile de cazare erau vandute, revandute, retrocedate, lasate in paragina, managament defectuos, orgolii si interese politice, fonduri blocate. Cativa intreprinzatori nu au tinut seama de aceste lucruri si au investit in continuare, acest lucru fiind de bun augur. Aceasta cercetare se adreseaza turistilor care au vizitat statiunea Slanic Moldova cel putin o data. Cercetarea realizata ar putea folosi agentiilor de turism dar si touroperatorilor pentru a afla daca turistii sunt inca interesati de aceasta statiune astfel incat beneficiarii acestei cercetari sa conceapa pachete turistice. In aceasta cercetare incerc sa aflu daca intradevar statiunea si-a recapatat imaginea de alta data sau este in continuare intr-o pasa proasta.
artan adrian
 
Mesaje: 2
Membru din: Joi Mar 31, 2011 10:10 am


Înapoi la Cercetari de Marketing

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron